sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Itku pitkästä ilosta!

Eilisten lipeäkalakutsujen jälkeen iski yöllä vatsatauti: Molemmista päistä on tullut tuutin täydeltä ja kuumeessakin olen! Voihan räkä! En ole oksentanut sitten vuoden -01, jolloin syynä olivat sytostaatit. Nyt on pönttöä halailtu oikein kunnolla.

Olen ihan rätti. Koko päivä on kulunut sängyssä. Lohdutuksena on ajatus, että tavallisen oksennustaudin kyllä kestää, kun tietää, että se kohta helpottaa. Olen lämmöllä ajatellut kaikkia niitä, joilla paha olo johtuu sytostaateista. Minulla ei täällä kertaa ole mitään hätää, vaikka kamala olo onkin!

2 kommenttia:

Tita kirjoitti...

Lipeäkala on vaarallista.... Paranemisia!

Jaana kirjoitti...

Olet ihan oikeassa! Sienet jätin syksyllä ja nyt taitaa olla viimeinen kerta, kun söin tätä ruokalajia. Minulla on aiemminkin tullut siitä vatsanpuruja, mutta ei koskaan tällaista kuumeen kanssa. Tiedä häntä, mistä tuli, mutta inhottavaa on ollut!