tiistai 30. lokakuuta 2012

Kuvia

Selasin äsken kuvia, joita olen ottanut viimeisen kuukauden aikana. Sieltä löytyi tällainen, joka jostain syystä kovasti viehättää minua. Kivi on kovuudessaan ja karuudessaan kiehtova elementti. Sen vastakohtana punaiset marjat tuovat esiin elämää.

Nyt on luonto meillä loskan peitossa. Lämpimämpää on tulossa, joten toivottavasti kaikki sulaa pois. En vielä halua talvea. Minulla olisi vielä krookuksen ja narsissin sipuleitakin tyrkättäväksi maahan!

(Ps. Tarkemmin ottaen en ole ihan varma, olenko minä tuon kuvan näpsäissyt. Sen muistan, että ajoin autoa ja pysähdyimme tämän vanhan kilometritolpan kohdalle kuvaa ottamaan. Anteeksi Kari, jos sormi liipasimella olikin sinun! Oliko?)

4 kommenttia:

pappilanmummo kirjoitti...

Kuva on kuitenkin hyvä ja kiinnostava yhdistelmä

Jaana kirjoitti...

Kiitos, niin minustakin!

Kari kirjoitti...

Minun sormeni se oli. Ei haittaa. Sen verran on sanottava, että tuota asetelmaa emme itse tehneet, vaan se on jonkun linnun tai muun luontokappaleen aikaansaannos.

Jaana kirjoitti...

Näin vähän arvelinkin!

Hassua keskustella näin blogin välityksellä. Mutta kun on viikolla tämä 17 km välimatka, niin pitää kaikki keinot käyttää!