torstai 4. huhtikuuta 2013

Valinnan vaikeus

Kännykkä vetelee viimeisiään. Olen miettinyt pääni puhki, millaisen ostan tilalle. Vanhanaikainen on nykyinen ja älypuhelimeen en kauhean mielelläni siirry. Kuitenkin netin käyttö houkuttelee ja olisihan se kiva lukea vaikka blogiakin tai päivän uutisia mökillä laiturin nokassa!

Ensimmäinen puhelimeni oli Motorola, ihana simpukkamalli, josta pidin tosi paljon. Kerran sai muutaman vesitipan niskaansa ja sen taru loppui siihen. Sen jälkeen on ollut nokialaisia pari ja niihin olen ollut tyytyväinen. Varsinkin tämä viimeinen on toiminut loistavasti ja ollut kaiken kaikkiaan näpsä käyttää.

Vaikka en juurikaan ole Facebook-ihminen ja siellä sivuilla harvoin mitään päivittelen, kyselin kuitenkin kavereilta apua tähän ongelmaan. Muutamia vinkkejä on tullutkin. Ilman niitäkin olin jo alustavan päätöksen tehnyt. Kari vaihtoi juuri oman kotimaisensa Samsungiin, kun halusi vesi- ja pölytiiviin. Kummityttöni Anna 14-v. antoi asiantuntevia neuvoja ja tulin hänen kanssaan siihen tulokseen, että valintani taitaa olla iPhone.

5 kommenttia:

pappilanmummo kirjoitti...

Minä tein valintani pari viikkoa sitten ja Nokian Lumia 900.

pappilanmummo kirjoitti...

Minulla on pari viikkoa vanha LUMIA 900. Olen opetellut sen käyttöä. Harkitsin iPadin hankkimista, mutta ajattelin, että ehkä kännykällä pääsee nettiin yhtä hyvin ja se on helpompi kuljettaa mukana.
Kokeilein pääsiäisenä päivttää blogianikin ja sekin jopa onnistui.

Jaana kirjoitti...

Minäkin mietin iPadia, sillä se on ihan hauska ja kätevä vekotin. Kumminkin samoin perustein kuin sinä päätin uusia kännykän. Ensi viikolla haetaan...

Maisakaisa kirjoitti...

Minulla on Nokian E7-älypuhelin, ja olen ollut siihen tyytyväinen. Kiva, kun saa sähköpostit tarkistettua puhelimesta ja surffailtua netissä bussimatkoilla.

Armaallani on iPhone. Minä en ole siitä kiinnostunut, sillä se hyytyy pienessäkin pakkasessa. Toisaalta reittiopas toimii siinä sutkajasti, mitä ei todellakaan voi sanoa E7:sta.

Seuraavan puhelimen valinta tulee olemaan tosi vaikea. Toivottavasti nykyinen kestää pitkään.

Jaana kirjoitti...

Niin, valinta on vaikea. Sisarellani on Nokian Lumia (jotain?) ja se on tökkinyt koko ajan. Samsungista sanotaan, että se keräilee helposti viruksia, teillä iPhone hyytyy pakkasella...

Tiedä häntä! Joku pitää vain valita.
*huokaus*