perjantai 17. toukokuuta 2013

Vain oleilua


Aika kova työviikko takana! Siivouspäivää, oppilashuoltoryhmää, arviointeja, lomautusuhkaa, väsähtäneen oppilaan motivointia viimeisten viikkojen työhön ja tietenkin joka päivä sitä normaalia opetustyötä. Lisäksi harrastuksissa keskiviikoksi napsahti kuoronharjoituksen vetäminen, kun johtajamme oli estynyt.

Ihanalta tuntuu viettää perjantai-iltaa. Olin ulkona koko iltapäivän ja illan ja hipsin sisälle vasta puoli yhdeksän uutisia katsomaan. Luonto on niin upea, kevätkukat loistavat ja lämpötila hellii. Eilen kävin uimassakin ja vesi on lämmennyt viikon aikana selvästi.

Olen täällä mökillä saanut kaikki pihatyöt vihdoin tehdyksi. Tänään olin työviikosta aika poikki, joten vain lepäsin enkä tehnyt juuri mitään. Keinussa torkuin pienet illansuu-unet, vaeltelin pihassa katsellen kevään edistymistä ja verannalla lueskelin lehtiä. Karilla on kokous, joten olen saanut nautiskella illasta ylhäisessä yksinäisyydessä.

Mukavaa viikonloppua meille kaikille!

3 kommenttia:

Tita kirjoitti...

Hyvää viikonloppua!
Mulla täällä mun täti Hellevi ja miehensä Seppo käymässä. Asuvat kyllä hotellissa. Olemme joka päivä pyrkineet tekemään jotain yhdessä. He kumpikin täyttävät 81 tänä vuonna, mutta ovat tosi hyvässä kunnossa. Tädin polvi on leikattu keväällä eli hän pääsee vielä vähän huonosti kävelemään eli joutuu usein lepäilemään. Mutta meillä on katujen varsilla paljon penkkejä, joille voi istahtaa.

Anonyymi kirjoitti...

Hyvää viikonloppua sinnekin.

Jaana kirjoitti...

Tita: Ihanaa, kun on noin virkeitä sukulaisia tuossa iässä, että jaksavat sinne asti tulla teitä tapaamaan.

Anonyymi: Kiitos!