perjantai 24. toukokuuta 2013

Hulabaloota!

Kolmena iltana peräkkäin olen istunut illat kokouksissa. On päätetty seurakunnan tärkeistä asioista ja niukkenevat taloudelliset resurssit aiheuttavat mahdotonta päänvaivaa. Tehdään vain huonoja päätöksiä, mutta yritetään valita huonoista ne vähiten huonot. No, tarkemmin ottaen yksi todella hyvä ratkaisu oli mukana!

Koulupäivän päättymisen jälkeen olen jäänyt vielä paiskimaan töitä luokkaan ja puoli viiden - viiden maissa olen lähtenyt pikaisesti kotiin syömään ja hakemaan esityslistat. Sitten kokoukseen ja sen jälkeen mökille. Tänäänkin tulin vasta puoli kymmenen tienoilla, kun kokous kesti lähes yhdeksään asti.

Ei mitään järkeä tällaisissa päivissä! Toisaalta olen saanut työn hyvään malliin, joten ensi viikolla voin jo henkäistä ja ottaa löysemmin. Nyt olen kyllä niin poikki, että ajatuskaan ei oikein kulje. Taitaa olla paras lopettaa kirjoittaminen ja painua pehkuihin. Ulkona on tyyni järvi ja hämärtyvä kevätyö alkamassa - ei yhtään malttaisi vielä painua unten maille!

Ei kommentteja: