torstai 20. marraskuuta 2014

Lepoa


Ihan vetämätön viikko alkaa kallistua lopuilleen. Flunssa on jatkunut: yskimistä, niistämistä, yskimistä, niistämistä... Työpäivän olen juuri ja juuri jaksanut ja sen jälkeen sohva on kutsunut puoleensa. Onneksi koko viikolla ei ole ollut pakollisia iltajuttuja muita kuin yksi kokous. Kuumetta ei ole ollut, joten työhön olen aamuisin raahautunut.

Yöllä olen herännyt välillä yskimään, paitsi viime yönä, jolloin troppasin itseni yskänlääkkeellä ja se kyllä auttoi. Tänään kokeilin ystävältä saatua reseptisellaista, kolmiolääkettä, ja se osoittautui niin tehokkaaksi, että loppuillan olen torkkunut television ääressä. Väsyttää... mutta en ole kyllä yskinytkään!

Nyt tämä flunssan sairastelu saisi loppua. Palaisin mieluusti normaaliin päiväjärjestykseen, johon kuuluisi muutakin kuin nenäliinan kanssa puuhailua. Onneksi tämä päivä on jo selkeästi ollut parempi. 

Plussana koko viikossa on ollut ylenpalttinen huolenpito, jota olen saanut osakseni. Myötätunto auttaa - ja herkut ;=)

Ehkä jään henkiin...

4 kommenttia:

pappilanmummo kirjoitti...

Pikaista paranemista ja lepoa ja paljon lämmintä juomista - onneksi alkaa viikonloppu.

Jaana kirjoitti...

Kiitos. Elämä alkaa jo voittaa!

Maisakaisa kirjoitti...

Hienoa, että flunssasi alkaa olla ohi. Niin täälläkin. On se kurjaa sairastella. Toisaalta mieluummin ohimenevä flunssa kuin pitempiaikainen vaiva ja vastus.

Jaana kirjoitti...

Niin, eipä flunssasta oikein kannata narista, kun muuten on suht koht tolpillaan. Muistanpa itsekin "oikean" vaivan 13 vuotta sitten. Silloin meinasi hymy hyytyä ja oikeastaan koko elämä... Onneksi nyt on toisin ja siitä olen NIIN kiitollinen!