torstai 2. tammikuuta 2014

Vempeleitä


Tänään olen tehnyt koko illan kuvakirjaa tietokoneella. Joululahjaksi tein niitä useampia, mutta nyt ryhdyin väsäämään itselleni. Valitsin siihen kaikki rakkaimmat ja kauneimmat ottamani kuvat ja aikaa on kulunut... Ihan kauhistuin, kun huomasin nukkumaan menon olevan käsillä.

Karilla on ollut jo pidempään tabletti, mutta minä hankin vasta tällä viikolla oman. Todella kätevä laite monessakin mielessä. Läppäri jää vähemmällle käytölle, kun iPadissa netti on auki heti eikä tarvitse koneen virkoamisia odotella. Tietenkin on myös juttuja, jotka läppärillä onnistuu tablettia paremmin.

TV-ohjelmia olen jo pitkään katsonut kännykästä tai tabletilta. Kiva, kun voi itse valita ajan ja paikan, missä ja milloin katsoa. Lisäksi mainoksia ei juurikaan ole häiritsemässä.

Aiemmin päivällä soittelin muutamia puheluja. Tabletista katsoin tietoja samalla, kun keskustelin. Kyllä on mukavia ja hyödyllisiä nämä uudet vempeleet. Tulee usein mieleen, että miten sitä on ennen selvinnytkään ilman niitä.

2 kommenttia:

pappilanmummo kirjoitti...

Tabletin ja älykännykän välillä seilailin ja hankin keväällä älykännykän tabletin sijaan.

Olet ollut ahkera lomallakin.
Kuvakirjojen tekoa olen myös haikaillut. Minkä firman mallin mukaan niitä teet, siis millaisella ohjelmalla?

Jaana kirjoitti...

Minäkin samaa pähkäilyä tein viime keväänä. Älypuhelimen hankin ja nyt sitten vielä tabletinkin, kun olen Karin omaa aina välillä käyttänyt ja näppäräksi havainnut.

Kännykkä ja tabletti ovat molemmat hyviä vekottimia!

Kuvakirjoja olen tehnyt Ifolorin kautta. Se on helppoa. Eniten aikaa menee omien kuvien etsimisessä!